Administrativní správa bytových domů

Balíček služeb administrativní správy bytových domů obsahuje kompletní agendu ekonomickou a administrativní.

Administrativní správu lze tedy shrnout do následujících základních bodů:

  • vedení účetnictví v souladu se zákonnými požadavky a dle doplňujících pokynů klienta;
  • pravidelné zpracování průběžné zprávy o hospodaření společenství;
  • vedení mzdové agendy společenství;
  • vedení evidence vlastníků - členů SVJ;
  • vypracování předpisů plateb / výpočtových listů pro jednotlivé vlastníky jednotek;
  • evidence uhrazených / dlužných plateb od uživatelů jednotek;
  • měsíční předávání přehledu dlužníků společenství;
  • upomínání neuhrazených plateb, zpracování splátkových dohod, příprava podkladů pro žaloby;
  • zajištění vymáhání dlužných plateb včetně příslušenství;
  • kontrola a úhrada dodavatelských faktur (věcná správnost, náležitosti dle zákona, sjednaná cena);
  • v případě zájmu realizace veškerých finančních operací prostřednictvím bankovního účtu klienta;
  • vystavování účetních dokladů;
  • roční vyúčtování zálohových plateb pro všechny vlastníky jednotek;
  • roční vypořádání přeplatků a nedoplatků z vyúčtovaných zálohových plateb;
  • úprava záloh na služby v případě přeplatků či nedoplatků v rámci vyúčtování služeb;
  • detailní přehledy o zálohách na správu domu a pozemku (tzv. fond oprav, provozní fond...) tvorba a čerpání detailně na jednotlivé vlastníky;
  • roční vyúčtování záloh na správu domu a pozemku (tzv. fond oprav) pro vlastníky jednotek;
  • zpracování roční účetní závěrky + zpracování daňových přiznání SVJ;
  • odeslání kopie účetní závěrky na rejstříkový soud (založení do Sbírky listin);
  • archivace veškeré dokumentace SVJ po dobu 2 let;
  • svolávání shromáždění společenství;
  • komunikace s orgány státní správy;
  • vedení členské evidence společenství;
  • poskytování výpisů z evidence plateb členům společenství;
  • sledování termínů pravidelných revizí a kontrol + výzva k provedení;
  • zdarma webové stránky SVJ - přístup pod heslem;
  • + další činnosti dle požadavků klienta
     
Nebojte se změnit svého správce. 
Stačí k tomu, aby shromáždění společenství vlastníků odhlasovalo změnu správce.
Vše ostatní za Vás vyřídíme...

Návod na jednoduchou změnu správce naleznete ZDE. Vše vyřídíme za vás.

V případě Vašeho zájmu si vyžádejte naši cenovou nabídku. Formulář naleznete ZDE.

Novinky

14.12.2017 | Co dělat, když není zvolen statutární orgán SVJ

Dotaz zveřejněný na portálu www.magazinvybor.cz Řeší náš právní řád situaci, kdy stávající výbor odstoupí a nový statutární orgán není zvolen z...
více informací zde »

23.11.2017 | Délka funkčního období výboru

Dotaz zveřejněný na portálu www.magazinvybor.cz Pět let je maximální funkční období výboru SVJ podle NOZ. Jak se má nahlížet na délku...
více informací zde »

Archiv novinek

SPRAVEXA SERVIS s. r. o.
služby pro společenství vlastníků
Dr. Beneše 86 (1. patro)
783 91 Uničov

Tel.:      737 810 567
e-mail: podatelna(zavináč)spravexa.cz

#
+420 737 810 567